Reklamacije

Reklamacije

 

Poštovani,

Sve reklamacije primamo u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Zakon o zaštiti potrošača možete u celini videti na ovom linku.

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili

• Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
• Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
• Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
• Da ste dobli proizvod koji je oštećen

molimo Vas da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem mail-a.
Ako niste u mogućnosti da nas obavestite u ovom roku, obavestite nas što pre budete mogli. U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama.

Zamena

Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.

OdiesOil.rs će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti proizvod sa novim ili izvršiti povraćaj novca.

Ako kupac vrši zamenu za drugi artikal ili vraćate artikal koji je ispravan, ali vam se ne sviđa, troškove vraćanja artikla, kao i slanja novog artikla ili više artikala snosi kupac.

Vraćanje novca se vrši najkasnije 14 dana od dana prijema vrećenog artikla, a vrednost se umanjuje za troškove isporuke, ako pri slanju tog artikla nisu bili  uračunati u ukupnu cenu.

Vaš predračun/račun koji ste dobili od nas putem e-maila, je validan i dovoljan kao dokument koji potvrđuje vašu kupovinu i od tog datuma teče zakonski rok za reklamaciju.

Nama je zadovoljstvo kupca na prvom mestu i nijedan problem nije nerešiv!

Potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju radi ostvarenja svojih prava telefonskim putem, pismeno ili emailom (office@ odiesoil.rs), a mi ćemo Vam izdati pisanu potvrdu ili emailom o prijemu reklamacije sa brojem pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.

Primljenu reklamaciju OdiesOil.rs (Wooder) vodi evidenciju o primljenim reklamacijama i čuva je najmanje dve godine od prijema.

OdiesOil.rs će vam bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti na izjavljenu reklamaciju. Tada ćemo vam poslati i odluku da li prihvatamo reklamaciju, kao i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može biti duži od 15 dana.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač treba da izjavi reklamaciju na jedan od prethodno navedenih načina, a OdiesOil.rs će otkloniti nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom.

Potrošač može birati da nesaobraznost robe otklonimo zamenom, a ako to nije moguće onda potrošač ima pravo da zahteva umanjenje cene ili raskid ugovora.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora Član 36. Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

      5) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

Korpa
Scroll to Top